program do mailingu
0

Sposób, w jaki przygotujesz swój temat wiadomości e-mail decyduje o tym, czy Twoja wiadomość zostanie przeczytana, czy będzie po prostu zignorowana. Profesjonaliści otrzymują średnio około 126 e–maili w ciągu jednego dnia roboczego.

Wykorzystując program do mailingu, powinieneś użyć takiego tematu, aby Twój email wyróżniał się z tłumu. Ten artykuł zawiera wskazówki i przykłady, które pomogą Ci stworzyć tytuły, które sprawią, że zostaniesz zauważony.

Formalne i oficjalne tytuły w powitaniach mailowych

Dobrym przykładem formalnych e-maili są e-maile z ofertami pracy. Tematy powitalne dla takich e-maili powinny:

  • Zawierać słowo kluczowe, dlaczego piszesz e-mail.
  • Mieć poniżej 25 znaków, aby zwiększyć jego czytelność na małych ekranach, takich jak smartfony. Bez zbędnych słów.
  • Być uprzejme i profesjonalne. Slang i skrócone słowa nie wypadają tutaj zbyt dobrze.

Oto kilka przykładów formalnych tytułów, które stworzysz, wykorzystując program do mailingu:

  1. Twoje imię i nazwisko oraz tytuł stanowiska, o które się ubiegasz:

Samuel – Stanowisko ds. analizy danych w Google

Odbiorca wie dokładnie kim jesteś i dlaczego piszesz bez czytania treści maila.

  1. Imię i nazwisko osoby, która Cię poleciła:

Polecony przez Jane Ramos

Odbiorca najprawdopodobniej nie zignoruje Cię po zobaczeniu tego imienia. W większości przypadków jest to ktoś, kogo zna osobiście.

Jeśli wysyłasz maila do kogoś, kogo już spotkałeś, powiedzmy na jakimś wydarzeniu, wspomnij o swoim imieniu i wydarzeniu:

  1. Cześć (Twoje imię) z (wydarzenie).

Jeśli jest to ktoś na Twoim poziomie zawodowym, wspomnij o celu tej komunikacji:

  1. Chcę poznać Twoją opinie o (temat)

Często do oficjalnych e-maili dołączane są załączniki. Ponieważ nie chcesz zaśmiecać swojej wiadomości niekończącymi się dokumentami Worda lub Excela, musisz zainwestować w narzędzie, które może skompresować duże dokumenty i pomóc Ci wysłać duże filmy lub inne pliki jako jeden załącznik. Dobrym rozwiązaniem będzie tutaj program do mailingu. Pozwala on na składanie dobrze przygotowanych ofert i bardziej spersonalizowanych informacji dla przyszłych klientów i partnerów biznesowych.

Anna Ziemkiewicz

Jak szybko sprzedać zadłużoną nieruchomość?

Previous article

You may also like

Comments

Leave a reply

More in E-commerce