0

Handel elektroniczny oznacza każdą formę transakcji biznesowej przeprowadzanej online. Najpopularniejszym przykładem eCommerce są zakupy online, które definiuje się jako kupno i sprzedaż towarów przez internet na dowolnym urządzeniu. Jednak eCommerce może również obejmować inne rodzaje działań, takie jak aukcje internetowe, bramki płatnicze, sprzedaż biletów online i bankowość internetową.

Handel elektroniczny (eCommerce) to kupno i sprzedaż towarów i usług lub danych za pośrednictwem sieci elektronicznej, głównie Internetu. Te transakcje biznesowe odbywają się między przedsiębiorcami ( B2B ), między przedsiębiorstwami a konsumentem ( B2C ), między konsumentami a konsumentami lub między konsumentami. Terminy e-commerce i e-biznes są często używane zamiennie.

Handel elektroniczny to zasadniczo czynność polegająca na fizycznym zakupie lub sprzedaży towarów przez Internet lub za pośrednictwem usług internetowych. Idea e-commerce powstała w latach 90. XX wieku i charakteryzuje się możliwością kupowania i sprzedawania produktów lub usług za pośrednictwem strony internetowej, a internet jest medium, za pośrednictwem którego odbywa się to. W ten sposób handel elektroniczny można również nazwać światem „wirtualnym”, a Internet jest używany jako medium, za pośrednictwem którego ludzie mogą kupować i sprzedawać produkty lub usługi. Na przykład witryna internetowa, taka jak eBay, oferuje różnorodne produkty , a ludzie mogą kupować produkty na aukcjach.

Korzyści z handlu elektronicznego obejmują całodobową dostępność, szybkość dostępu, szeroką dostępność towarów i usług dla konsumenta, łatwą dostępność i zasięg międzynarodowy.

E-commerce stał się bardzo popularny w ciągu ostatnich kilku lat. Jest postrzegany jako doskonałe narzędzie dla firm, które próbują obniżyć koszty i zwiększyć marżę zysku. Firmy, które założyły punkty e-commerce, odniosły w ostatnich latach wiele sukcesów. Punkty e-commerce oferują szerszą gamę towarów i usług niż te oferowane przez sklepy stacjonarne. Sklepy internetowe są w stanie zapewnić swoim klientom niedrogie i wygodne sposoby kupowania i sprzedawania produktów i usług.

E-commerce stał się bardzo popularny wśród firm, które muszą reklamować swoje produkty i usługi. E-commerce był ogromną pomocą firmom w zwiększaniu marży zysku. Ponieważ sklepy e-commerce nie są fizycznie obecne, umożliwiło to wyjście poza tradycyjne granice fizycznej lokalizacji i dotarcie do szerokiego grona klientów. E-commerce dostarczył również platformę dla firm do łączenia się z innymi firmami i nawiązywania lepszych relacji roboczych. Witryny e-commerce pomogły w dostarczaniu produktów lub usług, które wcześniej nie były publicznie dostępne. zapewniając alternatywną metodę dostępu do rynku. i zdobycie niezbędnych materiałów.

Sklepy e-commerce mogą oferować szerszy zakres usług niż sklepy tradycyjne. Model biznesowy e-commerce zapewnia również tańszą opcję dla społeczeństwa.

Co to jest witryna e-commerce?

Witryna e-commerce to dowolna witryna, która sprzedaje towary lub usługi na niej. Ten typ witryny internetowej może być zgodny z dowolnym z powyższych modeli biznesowych e-commerce.

Platforma e-commerce to oprogramowanie umożliwiające firmom tworzenie sklepów internetowych. W tych sklepach internetowych firmy mogą sprzedawać produkty lub usługi ludziom na całym świecie, wykorzystując usługi dostawy do transportu produktów do klientów.

Anna Ziemkiewicz

6 form pracy dla studenta

Previous article

Błędy w CV, które zmniejszają Twoją szansę na wymarzoną pracę

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply